Zarząd firmy WOJCIECH MÓL FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA TŁUMIKI - WOJCIECH MÓL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH MÓL (CEIDG)
WOJCIECH MÓL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WOJCIECH MÓL FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA TŁUMIKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FILARETÓW 31, PL-43-100, TYCHY. Główny zakres działalności WOJCIECH MÓL to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy. NIP WOJCIECH MÓL FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA TŁUMIKI: 6460018447. REGON WOJCIECH MÓL FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA TŁUMIKI: 27190958800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH MÓL
Więcej informacji o WOJCIECH MÓL FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA TŁUMIKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych