Zarząd firmy WOJCIECH DUBANIOWSKI - WOJCIECH DUBANIOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH DUBANIOWSKI (CEIDG)
WOJCIECH DUBANIOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WOJCIECH DUBANIOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEGIONÓW 6, PL-34-120, ANDRYCHÓW. Główny zakres działalności WOJCIECH DUBANIOWSKI to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sucharów i herbatników; produkcja konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP WOJCIECH DUBANIOWSKI: 6771545634. REGON WOJCIECH DUBANIOWSKI: 35144163700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH DUBANIOWSKI
Więcej informacji o WOJCIECH DUBANIOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach