Sprawozdania finansowe Wodociągi Słupsk
Dane bilansowe WODOCIĄGI SŁUPSK
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 275 841 107,96 | 281 180 426,86 | 292 182 066,94 | 291 017 980,07 | 293 927 007,58 |
A. Aktywa trwałe | 252 633 458,78 | 259 959 665,14 | 273 703 363,78 | 278 549 783,21 | 279 724 537,55 |
B. Aktywa obrotowe | 23 207 649,18 | 21 220 761,72 | 18 478 703,16 | 12 468 196,86 | 14 202 470,03 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 275 841 107,96 | 281 180 426,86 | 292 182 066,94 | 291 017 980,07 | 293 927 007,58 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 161 067 084,48 | 165 464 796,60 | 168 738 259,04 | 171 313 856,45 | 170 870 203,77 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 114 774 023,48 | 115 715 630,26 | 123 443 807,90 | 119 704 123,62 | 123 056 803,81 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 34 004 714,37 | 37 729 848,19 | 41 222 528,13 | 40 209 202,66 | 46 422 166,43 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 14 223 803,60 | 9 994 317,26 | 11 272 695,49 | 9 546 087,97 | 10 289 548,19 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.