Zarząd firmy WM Service-Project Wojciech Majcher - Wojciech Majcher, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Wojciech Majcher (CEIDG)
Wojciech Majcher prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WM SERVICE-PROJECT WOJCIECH MAJCHER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZAKOLE 15, PL-62-510, KONIN. Główny zakres działalności Wojciech Majcher to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP WM SERVICE-PROJECT WOJCIECH MAJCHER: 6652813933. REGON WM SERVICE-PROJECT WOJCIECH MAJCHER: 30236198000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wojciech Majcher
Więcej informacji o WM SERVICE-PROJECT WOJCIECH MAJCHER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.