Zarząd firmy WŁODZIMIERZ KUTA-ŁĘCZYŃSKI SKLEP CARO - WŁODZIMIERZ KUTA-ŁĘCZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WŁODZIMIERZ KUTA-ŁĘCZYŃSKI (CEIDG)
WŁODZIMIERZ KUTA-ŁĘCZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WŁODZIMIERZ KUTA-ŁĘCZYŃSKI SKLEP CARO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARSZAŁKA PIŁSUDSKIEGO BN, PL-34-700, RABKA-ZDRÓJ. Główny zakres działalności WŁODZIMIERZ KUTA-ŁĘCZYŃSKI to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP WŁODZIMIERZ KUTA-ŁĘCZYŃSKI SKLEP CARO: 7350002285. REGON WŁODZIMIERZ KUTA-ŁĘCZYŃSKI SKLEP CARO: 490006187.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WŁODZIMIERZ KUTA-ŁĘCZYŃSKI
Więcej informacji o WŁODZIMIERZ KUTA-ŁĘCZYŃSKI SKLEP CARO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.