Firma Wizar Reklama Przestrzenna
Adres | WYSPIAŃSKIEGO 12-2, PL-87-300, BRODNICA | |
Województwo | kujawsko-pomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | wizar.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL47 9484 1150 0009 4836 2000 0001
|
Działalność PKD:
Firma WIZAR REKLAMA PRZESTRZENNA została założona 2003-08-12 i obecnie mieści się przy WYSPIAŃSKIEGO 12-2, PL-87-300, BRODNICA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, maszyny ogólnego przeznaczenia, nadawanie programów tv ogólnodostępnych, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Wizar Reklama Przestrzenna (REGON 87167746100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio