Zarząd firmy WITOLD LEO - Szkółka Piłki Nożnej Fair Play - WITOLD LEO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WITOLD LEO (CEIDG)
WITOLD LEO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WITOLD LEO - SZKÓŁKA PIŁKI NOŻNEJ FAIR PLAY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-07-25 i ma swoją siedzibę pod adresem 186, PL-32-744, SIEDLEC. Główny zakres działalności WITOLD LEO to Pozostałe formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych (PKD główne: 85.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, sprzedaż hurtowa napojów bezalkoholowych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego i inne. NIP WITOLD LEO - SZKÓŁKA PIŁKI NOŻNEJ FAIR PLAY: 8681748760. REGON WITOLD LEO - SZKÓŁKA PIŁKI NOŻNEJ FAIR PLAY: 12159070000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WITOLD LEO
Więcej informacji o WITOLD LEO - SZKÓŁKA PIŁKI NOŻNEJ FAIR PLAY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.