Firma WIT HOUSE NIERUCHOMOŚCI I UBEZPIECZENIA ANNA WITKOWSKA-WYSMUŁEK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami |
Działalność PKD:
Firma WIT HOUSE NIERUCHOMOŚCI I UBEZPIECZENIA ANNA WITKOWSKA-WYSMUŁEK została założona 2013-06-01 i obecnie mieści się przy UL. JANA STYKI 13A, PL-05-820, PIASTÓW. Główna działalność firmy to usługi związane z rynkiem nieruchomości. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agenci i organizatorzy turystyki, agencje inkasa i biura kredytowe, centra telefoniczne, kupno i sprzedaż nieruchomości, organizacja targów, wystaw i kongresów, piloci i przewodnicy turystyczni, pośrednictwo pieniężne, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie funduszami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie WIT HOUSE NIERUCHOMOŚCI I UBEZPIECZENIA ANNA WITKOWSKA-WYSMUŁEK (REGON 14668915500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.