| Adres | WOJSKA POLSKIEGO 27, PL-14-200, IŁAWA | |
| Województwo | warmińsko-mazurskie | |
| Strona internetowa | wis.com.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Transport drogowy towarów | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL58 2490 0005 0000 4600 4430 6557
PL60 1240 1604 1111 0000 1377 7928
PL66 2490 0005 0000 4530 5629 2747
PL74 1020 1068 0000 1902 0355 8103 PL79 1020 1068 0000 1702 0355 8111 PL79 1240 1604 1978 0010 5188 4205 |
Działalność PKD:
Firma WIS W.DZIK, S.DZIK została założona 2003-01-27 i obecnie mieści się przy WOJSKA POLSKIEGO 27, PL-14-200, IŁAWA. Główna działalność firmy to transport drogowy towarów i przeprowadzki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują transport drogowy towarów, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, działalność pozostałych agencji transportowych, hotele i podobne obiekty zakwaterowania i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Wis W.dzik, S.dzik (REGON 51024690100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
