Zarząd firmy WIOLETTA WOŹNICKA-LEWCZUK - WIOLETTA WOŹNICKA-LEWCZUK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WIOLETTA WOŹNICKA-LEWCZUK (CEIDG)
WIOLETTA WOŹNICKA-LEWCZUK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WIOLETTA WOŹNICKA-LEWCZUK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOGUCHWAŁY 1310, PL-71-530, SZCZECIN. Główny zakres działalności WIOLETTA WOŹNICKA-LEWCZUK to Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.89.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach. NIP WIOLETTA WOŹNICKA-LEWCZUK: 8511254467. REGON WIOLETTA WOŹNICKA-LEWCZUK: 81268228700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WIOLETTA WOŹNICKA-LEWCZUK
Więcej informacji o WIOLETTA WOŹNICKA-LEWCZUK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.