Zarząd firmy Wioleta Kowalczyk-Osmólska - Wioleta Kowalczyk-Osmólska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-12-01
Działalność gospodarcza Wioleta Kowalczyk-Osmólska (CEIDG)
Wioleta Kowalczyk-Osmólska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WIOLETA KOWALCZYK-OSMÓLSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-04-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CICHA 17, PL-05-074, HALINÓW. Główny zakres działalności Wioleta Kowalczyk-Osmólska to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych i inne. NIP WIOLETA KOWALCZYK-OSMÓLSKA: 8222168431. REGON WIOLETA KOWALCZYK-OSMÓLSKA: 36348189200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wioleta Kowalczyk-Osmólska
Więcej informacji o WIOLETA KOWALCZYK-OSMÓLSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach