Zarząd firmy WINTERSAT Szymon Wojciechowski - Szymon Wojciechowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Szymon Wojciechowski (CEIDG)
Szymon Wojciechowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WINTERSAT SZYMON WOJCIECHOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-10-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOJSKA POLSKIEGO 9, PL-56-300, MILICZ. Główny zakres działalności Szymon Wojciechowski to Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego, naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku i inne. NIP WINTERSAT SZYMON WOJCIECHOWSKI: 9161343939. REGON WINTERSAT SZYMON WOJCIECHOWSKI: 02037505500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Szymon Wojciechowski
Więcej informacji o WINTERSAT SZYMON WOJCIECHOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.