Zarząd firmy WIMAX s.c. W. Gibuła M. Baranowski - Mariusz Baranowski - Mariusz Baranowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Baranowski (CEIDG)
Mariusz Baranowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WIMAX S.C. W. GIBUŁA M. BARANOWSKI - MARIUSZ BARANOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-06-26 i ma swoją siedzibę pod adresem MŁYNARSKA BAZAGS BN, PL-77-310, DEBRZNO. Główny zakres działalności Mariusz Baranowski to Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych (PKD główne: 22.23.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP WIMAX S.C. W. GIBUŁA M. BARANOWSKI - MARIUSZ BARANOWSKI: 8431071753. REGON WIMAX S.C. W. GIBUŁA M. BARANOWSKI - MARIUSZ BARANOWSKI: 22091705300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Baranowski
Więcej informacji o WIMAX S.C. W. GIBUŁA M. BARANOWSKI - MARIUSZ BARANOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.