Sprawozdania finansowe Wild Roots
Dane bilansowe WILD ROOTS
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 26 696,25 | 13 560,52 | 726 579,97 | 551 324,75 | 431 222,35 |
A. Aktywa trwałe | - | - | 435 244,45 | 423 226,88 | 319 579,52 |
B. Aktywa obrotowe | 21 696,25 | 8 560,52 | 291 335,52 | 128 097,87 | 111 642,83 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 5 000,00 | 5 000,00 | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 26 696,25 | 13 560,52 | 726 579,97 | 551 324,75 | 431 222,35 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -4 767,42 | 9 080,02 | -187 699,70 | -545 966,80 | -679 797,42 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 31 463,67 | 4 480,50 | 914 279,67 | 1 097 291,55 | 1 111 019,77 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | 800 000,00 | 1 050 000,00 | 1 037 000,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | 114 279,67 | 45 063,91 | 74 019,77 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.