Firma Wild Grass - Borecki, Wujek
Adres | PLAC INWALIDÓW 10, PL-01-552, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | ichmiasto.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja napojów bezalkoholowych i wód butelkowanych |
Numery rachunków bankowych |
PL86 1030 0019 0109 8533 0003 1312
PL22 1030 0019 0109 7806 0107 2894
PL19 1030 0019 0109 8530 0041 9112
|
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma WILD GRASS - BORECKI, WUJEK została założona 2012-05-24 i obecnie mieści się przy PLAC INWALIDÓW 10, PL-01-552, WARSZAWA. Główna działalność firmy to napoje. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, realizacja projektów budowlanych budynków, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, usługi związane z filmami i nagraniami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-06.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Wild Grass - Borecki, Wujek (REGON 14264392000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.