Zarząd firmy WILD DOT Waldemar Lubowicki - Waldemar Lubowicki, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-01-01
Działalność gospodarcza Waldemar Lubowicki (CEIDG)
Waldemar Lubowicki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WILD DOT WALDEMAR LUBOWICKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 11 LISTOPADA 115, PL-17-100, BIELSK PODLASKI. Główny zakres działalności Waldemar Lubowicki to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, artystyczna i literacka działalność twórcza, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP WILD DOT WALDEMAR LUBOWICKI: 5432136080. REGON WILD DOT WALDEMAR LUBOWICKI: 364316942.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Waldemar Lubowicki
Więcej informacji o WILD DOT WALDEMAR LUBOWICKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.