Zarząd firmy WIKTORIA KUREK RODZINNY OPTYK - WIKTORIA KUREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WIKTORIA KUREK (CEIDG)
WIKTORIA KUREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WIKTORIA KUREK RODZINNY OPTYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-08-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WYSOCKA 1, PL-63-400, OSTRÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności WIKTORIA KUREK to Produkcja instrumentów optycznych i sprzętu fotograficznego (PKD główne: 26.70.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność paramedyczna, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP WIKTORIA KUREK RODZINNY OPTYK: 6443226226. REGON WIKTORIA KUREK RODZINNY OPTYK: 30216330000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WIKTORIA KUREK
Więcej informacji o WIKTORIA KUREK RODZINNY OPTYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.