Zarząd firmy WIESŁAWA JAGUŚCIK WJ CONSULTING - WIESŁAWA JAGUŚCIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WIESŁAWA JAGUŚCIK (CEIDG)
WIESŁAWA JAGUŚCIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WIESŁAWA JAGUŚCIK WJ CONSULTING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-08-10 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE EUROPEJSKIE 34, PL-58-260, BIELAWA. Główny zakres działalności WIESŁAWA JAGUŚCIK to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP WIESŁAWA JAGUŚCIK WJ CONSULTING: 8821009615. REGON WIESŁAWA JAGUŚCIK WJ CONSULTING: 89031825300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WIESŁAWA JAGUŚCIK
Więcej informacji o WIESŁAWA JAGUŚCIK WJ CONSULTING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.