Zarząd firmy WIESŁAW TŁUSTOCHOWSKI CARO-PLUS S.C. - WIESŁAW TŁUSTOCHOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WIESŁAW TŁUSTOCHOWSKI (CEIDG)
WIESŁAW TŁUSTOCHOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WIESŁAW TŁUSTOCHOWSKI CARO-PLUS S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-06-04 i ma swoją siedzibę pod adresem NIEPODLEGŁOŚCI 188, PL-43-100, TYCHY. Główny zakres działalności WIESŁAW TŁUSTOCHOWSKI to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostałe formy udzielania kredytów, działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych i inne. NIP WIESŁAW TŁUSTOCHOWSKI CARO-PLUS S.C.: 6461111143. REGON WIESŁAW TŁUSTOCHOWSKI CARO-PLUS S.C.: 00350402000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WIESŁAW TŁUSTOCHOWSKI
Więcej informacji o WIESŁAW TŁUSTOCHOWSKI CARO-PLUS S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.