Zarząd firmy WIESŁAW SZCZYGIEŁ BIURO TECHNICZNE GEODEX II - WIESŁAW SZCZYGIEŁ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WIESŁAW SZCZYGIEŁ (CEIDG)
WIESŁAW SZCZYGIEŁ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WIESŁAW SZCZYGIEŁ BIURO TECHNICZNE GEODEX II, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ELIZY ORZESZKOWEJ 5, PL-31-065, KRAKÓW. Główny zakres działalności WIESŁAW SZCZYGIEŁ to Działalność w zakresie geodezji i kartografii (PKD główne: 71.12.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie, działalność w zakresie architektury i inne. NIP WIESŁAW SZCZYGIEŁ BIURO TECHNICZNE GEODEX II: 9441150058. REGON WIESŁAW SZCZYGIEŁ BIURO TECHNICZNE GEODEX II: 12137991600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WIESŁAW SZCZYGIEŁ
Więcej informacji o WIESŁAW SZCZYGIEŁ BIURO TECHNICZNE GEODEX II
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.