Zarząd firmy WIESENTAL-KWIATKOWSKA AGNIESZKA P.H.U. PROFIL - AGNIESZKA WIESENTAL-KWIATKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA WIESENTAL-KWIATKOWSKA (CEIDG)
AGNIESZKA WIESENTAL-KWIATKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WIESENTAL-KWIATKOWSKA AGNIESZKA P.H.U. PROFIL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem NARUTOWICZA 1524, PL-09-200, SIERPC. Główny zakres działalności AGNIESZKA WIESENTAL-KWIATKOWSKA to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność związana z tłumaczeniami, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników i inne. NIP WIESENTAL-KWIATKOWSKA AGNIESZKA P.H.U. PROFIL: 7761662416. REGON WIESENTAL-KWIATKOWSKA AGNIESZKA P.H.U. PROFIL: 14143794000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA WIESENTAL-KWIATKOWSKA
Więcej informacji o WIESENTAL-KWIATKOWSKA AGNIESZKA P.H.U. PROFIL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.