Adres | UL. GRUSZOWA 2, PL-86-005, ZIELONKA | |
Województwo | kujawsko-pomorskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | 3d.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego |
Numery rachunków bankowych |
PL11 1020 1462 0000 7402 0021 6945
PL21 1020 1475 0000 8602 0303 1960
PL59 1020 1462 0000 7202 0125 6601
|
Działalność PKD:
Firma 3D została założona 2004-02-20 i obecnie mieści się przy UL. GRUSZOWA 2, PL-86-005, ZIELONKA. Główna działalność firmy to produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja instrumentów pomiarowych, produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, telekomunikacja bezprzewodowa, telekomunikacja satelitarna, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie 3D (REGON 00843003600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio