Zarząd firmy Wielobranżowa Socjalna Brawo W Elblągu - Skaradziński Krzysztof, prezes zarządu
Skaradziński Krzysztof jest w zarządzie KRS WIELOBRANŻOWA SOCJALNA BRAWO W ELBLĄGU
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Skaradziński Krzysztof jest również w zarządzie WIELOBRANŻOWA SOCJALNA BRAWO W ELBLĄGU, która została założona 2011-07-18 i ma siedzibę przy SIEDLECKA 17, PL-82-300, ELBLĄG. KRS WIELOBRANŻOWA SOCJALNA BRAWO W ELBLĄGU zajmuje się produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa związana z leśnictwem, produkcja masy włóknistej, składowanie odpadów, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP WIELOBRANŻOWA SOCJALNA BRAWO W ELBLĄGU: 5783102267. REGON WIELOBRANŻOWA SOCJALNA BRAWO W ELBLĄGU: 281089640.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Skaradziński Krzysztof
Pozostali członkowie zarządu
Aleksander Winter | viceprezes zarządu | |
Janina Halina Skaradzińska | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o WIELOBRANŻOWA SOCJALNA BRAWO W ELBLĄGU
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby