Zarząd firmy Wgm Motors Wilamowski, Dyłożyński - Dyłożyński Maciej
Dyłożyński Maciej jest w zarządzie KRS WGM MOTORS WILAMOWSKI, DYŁOŻYŃSKI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Dyłożyński Maciej jest również w zarządzie WGM MOTORS WILAMOWSKI, DYŁOŻYŃSKI, która została założona 2019-06-03 i ma siedzibę przy UL. GEN. L. OKULICKIEGO 26, PL-05-825, GRODZISK MAZOWIECKI. KRS WGM MOTORS WILAMOWSKI, DYŁOŻYŃSKI zajmuje się konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP WGM MOTORS WILAMOWSKI, DYŁOŻYŃSKI: 5291826597. REGON WGM MOTORS WILAMOWSKI, DYŁOŻYŃSKI: 383532208.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dyłożyński Maciej
Pozostali członkowie zarządu
Łukasz Rafał Wilamowski | ||
Dominik Wilamowski |
Więcej informacji o WGM MOTORS WILAMOWSKI, DYŁOŻYŃSKI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.