Firma Westfin-Pol
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL77 1090 1014 0000 0001 5303 7969
PL64 1090 2705 0000 0001 5980 1349
PL12 1600 1462 1733 3975 8000 0002
PL39 1600 1462 1733 3975 8000 0001 PL75 1090 2705 0000 0001 5421 7928 PL86 1090 2705 0000 0001 5636 0266 |
Działalność PKD:
Firma WESTFIN-POL została założona 2023-02-06 i obecnie mieści się przy UL. ALEJA T. KOŚCIUSZKI 106/116-1, PL-90-442, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to sprzedaż żywności i napojów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują magazynowanie paliw gazowych, mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, realizacja projektów budowlanych budynków, restauracje i placówki gastronomiczne, rozbiórka i przygotowanie terenu, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-18.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Westfin-Pol (REGON 52439967000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych