Zarząd firmy WERONIKA BARTCZAK BIURO RACHUNKOWE RACHMISTRZ - WERONIKA BARTCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WERONIKA BARTCZAK (CEIDG)
WERONIKA BARTCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WERONIKA BARTCZAK BIURO RACHUNKOWE RACHMISTRZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-04-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIASKI 18G, PL-82-522, SADLINKI. Główny zakres działalności WERONIKA BARTCZAK to Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe (PKD główne: 69.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP WERONIKA BARTCZAK BIURO RACHUNKOWE RACHMISTRZ: 5811686264. REGON WERONIKA BARTCZAK BIURO RACHUNKOWE RACHMISTRZ: 22120743100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WERONIKA BARTCZAK
Więcej informacji o WERONIKA BARTCZAK BIURO RACHUNKOWE RACHMISTRZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.