Zarząd firmy WEKTOR PLUS - MARIA MAGDALENA SZWED - MARIA SZWED, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-10-01
Działalność gospodarcza MARIA SZWED (CEIDG)
MARIA SZWED prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WEKTOR PLUS - MARIA MAGDALENA SZWED, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA BLATONA 631, PL-01-494, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARIA SZWED to Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie (PKD główne: 68.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania i inne. NIP WEKTOR PLUS - MARIA MAGDALENA SZWED: 5270251140. REGON WEKTOR PLUS - MARIA MAGDALENA SZWED: 017296579.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIA SZWED
Więcej informacji o WEKTOR PLUS - MARIA MAGDALENA SZWED
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.