Sprawozdania finansowe Web Horeca
Dane bilansowe WEB HORECA
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 4 463 393,06 | 3 979 469,62 | 4 774 058,60 | 4 351 642,64 | 4 809 000,39 | 4 758 375,71 |
A. Aktywa trwałe | 2 748 178,34 | 2 183 128,34 | 3 059 176,67 | 2 685 610,01 | 1 363 526,68 | 1 363 526,68 |
B. Aktywa obrotowe | 1 715 214,72 | 1 796 341,28 | 1 714 881,93 | 1 666 032,63 | 3 445 473,71 | 3 394 849,03 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 4 463 393,06 | 3 979 469,62 | 4 774 058,60 | 4 351 642,64 | 4 809 000,39 | 4 758 375,71 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 72 960,89 | 65 470,55 | 100 651,13 | -173 547,16 | 130 380,35 | 80 728,82 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 4 390 432,17 | 3 913 999,07 | 4 673 407,47 | 4 525 189,80 | 4 678 620,04 | 4 677 646,89 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.