Zarząd firmy WB Doradztwo WOJCIECH BOŃKOWSKI; nazwa skrócona: WB Doradztwo - WOJCIECH BOŃKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH BOŃKOWSKI (CEIDG)
WOJCIECH BOŃKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WB DORADZTWO WOJCIECH BOŃKOWSKI; NAZWA SKRÓCONA: WB DORADZTWO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA BOYA-ŻELEŃSKIEGO 210, PL-00-621, WARSZAWA. Główny zakres działalności WOJCIECH BOŃKOWSKI to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna książek, sprzedaż detaliczna gazet i pozostałych periodyków oraz artykułów papierniczych, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów związanych z kulturą i rekreacją, gdzie indziej niesklasyfikowana, podawanie napojów, wydawanie książek i inne. NIP WB DORADZTWO WOJCIECH BOŃKOWSKI; NAZWA SKRÓCONA: WB DORADZTWO: 9511512556. REGON WB DORADZTWO WOJCIECH BOŃKOWSKI; NAZWA SKRÓCONA: WB DORADZTWO: 015515824.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH BOŃKOWSKI
Więcej informacji o WB DORADZTWO WOJCIECH BOŃKOWSKI; NAZWA SKRÓCONA: WB DORADZTWO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.