Sprawozdania finansowe Waw - System
Dane bilansowe WAW - SYSTEM
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 306 641,42 | 1 567 860,14 | 3 114 099,71 | 3 390 439,73 | 5 648 957,02 | 6 049 328,77 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 99 844,19 | 236 359,62 | 199 876,33 |
B. Aktywa obrotowe | 1 306 641,42 | 1 567 860,14 | 3 114 099,71 | 3 290 595,54 | 5 412 597,40 | 5 849 452,44 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 1 306 641,42 | 1 567 860,14 | 3 114 099,71 | 3 390 439,73 | 5 648 957,02 | 6 049 328,77 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 265 837,96 | 362 956,90 | 567 279,89 | 577 806,98 | 2 757 003,21 | 3 518 309,79 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 040 803,46 | 1 204 903,24 | 2 546 819,82 | 2 812 632,75 | 2 891 953,81 | 2 531 018,98 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 633 382,67 | 691 109,28 | 1 816 604,71 | 1 961 681,10 | 2 024 876,13 | 1 455 507,52 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.