Lista beneficjentów Wany Digital Marketing

Beneficjenci Wany Digital Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
1 l. 1 mies. 3 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Wpisy do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych wskazują, że Wany Digital Marketing ma 2 beneficjentów.

Jan Paweł Kołodziej
Posiada 50.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 2 500 zł
Wspólnik spółki z o.o.
Paulina Barbara Woźniak-Kołodziej
Posiada 50.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 2 500 zł
Wspólnik spółki z o.o.

Beneficjent to osoba lub podmiot, który otrzymuje korzyści, np. w postaci środków finansowych, dotacji lub innej pomocy, zazwyczaj w wyniku umowy lub programu. Beneficjenci mogą być indywidualnymi osobami, organizacjami, przedsiębiorstwami lub instytucjami publicznymi. W kontekście programów unijnych lub rządowych, beneficjent musi spełniać określone kryteria, aby móc otrzymać wsparcie.

Wykaz beneficjentów

Wany Digital Marketing
Jan Paweł Kołodziej
50 %
Paulina Barbara Woźniak-Kołodziej
50 %