Sprawozdania finansowe Wam - Trans
Dane bilansowe WAM - TRANS
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 697 585,12 | 2 792 366,81 | 4 033 007,38 | 7 327 177,28 | 7 682 391,40 | 7 987 306,01 |
A. Aktywa trwałe | 872 962,00 | 975 653,12 | 950 229,98 | 949 361,72 | 949 361,72 | 1 125 229,60 |
B. Aktywa obrotowe | 824 623,12 | 1 816 713,69 | 3 082 777,40 | 6 377 815,56 | 6 733 029,68 | 6 862 076,41 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 1 697 585,12 | 2 792 366,81 | 4 033 007,38 | 7 327 177,28 | 7 682 391,40 | 7 987 306,01 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 478 700,18 | 1 068 759,48 | 1 576 130,36 | 2 201 897,08 | 3 023 916,01 | 4 217 714,28 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 218 884,94 | 1 723 607,33 | 2 456 877,02 | 5 125 280,20 | 4 658 475,39 | 3 769 591,73 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 218 884,94 | 1 723 607,33 | 2 456 877,02 | 5 125 280,20 | 4 658 475,39 | 3 769 591,73 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.