Zarząd firmy WALLENBURG MONIKA Firma MONIKA - MONIKA WALLENBURG, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-01-01
Działalność gospodarcza MONIKA WALLENBURG (CEIDG)
MONIKA WALLENBURG prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WALLENBURG MONIKA FIRMA MONIKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-08-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 1 MAJA 127, PL-40-235, KATOWICE. Główny zakres działalności MONIKA WALLENBURG to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet. NIP WALLENBURG MONIKA FIRMA MONIKA: 6342332553. REGON WALLENBURG MONIKA FIRMA MONIKA: 27658516200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MONIKA WALLENBURG
Więcej informacji o WALLENBURG MONIKA FIRMA MONIKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach