Zarząd firmy WALDEMAR MORKA Ar-Gaz - WALDEMAR MORKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WALDEMAR MORKA (CEIDG)
WALDEMAR MORKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą WALDEMAR MORKA AR-GAZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-08-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NAKIELSKA 39, PL-42-600, TARNOWSKIE GÓRY. Główny zakres działalności WALDEMAR MORKA to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: posadzkarstwo; tapetowanie i oblicowywanie ścian, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP WALDEMAR MORKA AR-GAZ: 6261594906. REGON WALDEMAR MORKA AR-GAZ: 24330765800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WALDEMAR MORKA
Więcej informacji o WALDEMAR MORKA AR-GAZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.