Zarząd firmy Waffen - Wiegand W Upadłości Likwidacyjnej - Wiegand Michael, prezes zarządu
Wiegand Michael jest w zarządzie KRS WAFFEN - WIEGAND W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wiegand Michael jest również w zarządzie WAFFEN - WIEGAND W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ, która została założona 2004-05-05 i ma siedzibę przy BOROWSKIEGO 2A-3, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. KRS WAFFEN - WIEGAND W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ zajmuje się działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, działalność usługowa następująca po zbiorach oraz obróbka nasion dla celów rozmnażania roślin, obróbka nasion dla celów rozmnażania roślin, łowiectwo i pozyskiwanie zwierząt łownych, włączając działalność usługową, pozyskiwanie drewna i inne. NIP WAFFEN - WIEGAND W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ: 9271840774. REGON WAFFEN - WIEGAND W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ: 978087251.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wiegand Michael
Pozostali członkowie zarządu
Wojciech Aleksander Pawliszak | członek zarządu |
Więcej informacji o WAFFEN - WIEGAND W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby