Zarząd firmy W ZIELONYM OGRODZIE Marta Prygoń - Marta Prygoń, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-31
Działalność gospodarcza Marta Prygoń (CEIDG)
Marta Prygoń prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą W ZIELONYM OGRODZIE MARTA PRYGOŃ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-04-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JEDNOŚCI 114, PL-05-506, JANCZEWICE. Główny zakres działalności Marta Prygoń to Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.59.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe uprawy rolne inne niż wieloletnie, pozyskiwanie dziko rosnących produktów leśnych, z wyłączeniem drewna, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju i inne. NIP W ZIELONYM OGRODZIE MARTA PRYGOŃ: 5521707710. REGON W ZIELONYM OGRODZIE MARTA PRYGOŃ: 36037192100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marta Prygoń
Więcej informacji o W ZIELONYM OGRODZIE MARTA PRYGOŃ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych