Zarząd firmy VOLVOFAN Edyta Rogala, skrót: VOLVOFAN - EDYTA ROGALA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EDYTA ROGALA (CEIDG)
EDYTA ROGALA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą VOLVOFAN EDYTA ROGALA, SKRÓT: VOLVOFAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HETMAŃSKA 36, PL-15-727, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności EDYTA ROGALA to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP VOLVOFAN EDYTA ROGALA, SKRÓT: VOLVOFAN: 5421512800. REGON VOLVOFAN EDYTA ROGALA, SKRÓT: VOLVOFAN: 05058725900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EDYTA ROGALA
Więcej informacji o VOLVOFAN EDYTA ROGALA, SKRÓT: VOLVOFAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.