Firma Voda Nature
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja napojów bezalkoholowych i wód butelkowanych |
Numery rachunków bankowych |
PL15 2490 0005 0000 4600 6577 9348
PL16 2490 0005 0000 4600 6804 0206
PL17 2490 0005 0000 4600 9576 8899
PL23 2490 0005 0000 4600 9888 5983 PL64 2490 0005 0000 4600 9861 8689 PL74 2490 0005 0000 4600 8912 7156 PL82 2490 0005 0000 4530 6999 7880 |
Działalność PKD:
Firma VODA NATURE została założona 2010-07-06 i obecnie mieści się przy UL. WOJCIECHA GÓRSKIEGO 9-PIĘTRO I, PL-00-033, WARSZAWA. Główna działalność firmy to napoje. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-25.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Voda Nature (REGON 14248648400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.