Zarząd firmy VIRTUAL DESIGN USŁUGI PROJEKTOWE KATARZYNA KLIŚ-SŁUŻEWSKA - KATARZYNA KLIŚ-SŁUŻEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA KLIŚ-SŁUŻEWSKA (CEIDG)
KATARZYNA KLIŚ-SŁUŻEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą VIRTUAL DESIGN USŁUGI PROJEKTOWE KATARZYNA KLIŚ-SŁUŻEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOLISTA 2220, PL-54-152, WROCŁAW. Główny zakres działalności KATARZYNA KLIŚ-SŁUŻEWSKA to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, działalność w zakresie architektury, pozostałe badania i analizy techniczne, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP VIRTUAL DESIGN USŁUGI PROJEKTOWE KATARZYNA KLIŚ-SŁUŻEWSKA: 8941605691. REGON VIRTUAL DESIGN USŁUGI PROJEKTOWE KATARZYNA KLIŚ-SŁUŻEWSKA: 93097873400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA KLIŚ-SŁUŻEWSKA
Więcej informacji o VIRTUAL DESIGN USŁUGI PROJEKTOWE KATARZYNA KLIŚ-SŁUŻEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.