Firma Vip-Poland
Adres | KOCHANOWSKIEGO 60, PL-96-500, SOCHACZEW | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | vip-poland.com.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych |
Numery rachunków bankowych |
PL21 1940 1076 3171 5368 0000 0000
|
Działalność PKD:
Firma VIP-POLAND została założona 2014-06-18 i obecnie mieści się przy KOCHANOWSKIEGO 60, PL-96-500, SOCHACZEW. Główna działalność firmy to wyroby z tworzyw sztucznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują magazynowanie paliw gazowych, masa włóknista, papier i tektura, pranie i czyszczenie tekstyliów, produkcja przędzy bawełnianej, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi przesyłania i dystrybucji energii, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne, wyroby z gumy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-11.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Vip-Poland (REGON 14729485500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.