Sprawozdania finansowe Vinderen Brand Management
Przepływy pieniężnie VINDEREN BRAND MANAGEMENT
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Przepływy pieniężne netto z działalności operacyjnej | 13 570,98 | -3 776,90 | 161 452,92 | 45 946,19 | -81 349,30 | -76 147,76 |
| Przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej | -452,85 | -8 162,00 | 0,00 | -9 490,00 | 0,00 | 0,00 |
| Przepływy pieniężne netto z działalności finansowej | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Przepływy pieniężne netto razem | 13 118,13 | -11 938,90 | 161 452,92 | 36 456,19 | -81 349,30 | -76 147,76 |
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia nowej strategii na lata
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.