Sprawozdania finansowe Viento650
Dane bilansowe VIENTO650
|
ROK
|
|||
|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 1 459,00 | 1 473,00 | 1 545,00 |
| A. Aktywa trwałe | 1 171,00 | 1 303,00 | 1 036,00 |
| B. Aktywa obrotowe | 283,00 | 165,00 | 504,00 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 5,00 | 5,00 | 5,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | - | - | - |
| Pasywa razem | 1 459,00 | 1 473,00 | 1 545,00 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | -31,00 | -47,00 | -57,00 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 490,00 | 1 520,00 | 1 602,00 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Banki nie dostaną ustawowego wsparcia w kwestii WIBOR-u
Sądy, banki i ich klienci czekają na wyrok TSUE w sprawie możliwości unieważnienia umowy kredytowej opartej na stawce WIBOR. Na ustawę, która miałaby ograniczyć ryzyko rozlania się problemu na cały
Upadłość HREIT i BDC Development coraz bardziej prawdopodobna
Przebywający w areszcie Michał Sapota, prezes HREIT, ma dodatkowe powody do zmartwień. Sąd w Łodzi oddalił jego wniosek o sanację spółki Apartamenty Tuwima i ogłosił jej bankructwo. A decyzja sądu w
Doradca prezydenta: da się obniżyć deficyt w budżecie
Skutki prezydenckiego weta do ustaw podwyższających podatki nie będą decydujące dla poziomu deficytu finansów publicznych. Rząd może ograniczać deficyt, zwiększając dochody w inny sposób - ocenia