Zarząd firmy VESPERI Eliza Aleksandra Jasińska - Eliza Jasińska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-09-30
Działalność gospodarcza Eliza Jasińska (CEIDG)
Eliza Jasińska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą VESPERI ELIZA ALEKSANDRA JASIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-04-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ 544, PL-15-687, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności Eliza Jasińska to Produkcja wyrobów jubilerskich i podobnych (PKD główne: 32.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP VESPERI ELIZA ALEKSANDRA JASIŃSKA: 5421594442. REGON VESPERI ELIZA ALEKSANDRA JASIŃSKA: 528191416.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Eliza Jasińska
Więcej informacji o VESPERI ELIZA ALEKSANDRA JASIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.