Zarząd firmy VERTIGO Mariusz Jończyk - Mariusz Jończyk, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-02-29
Działalność gospodarcza Mariusz Jończyk (CEIDG)
Mariusz Jończyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą VERTIGO MARIUSZ JOŃCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-06-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WINCENTEGO WITOSA 25, PL-42-242, RĘDZINY. Główny zakres działalności Mariusz Jończyk to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych. NIP VERTIGO MARIUSZ JOŃCZYK: 9491915528. REGON VERTIGO MARIUSZ JOŃCZYK: 52546527300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Jończyk
Więcej informacji o VERTIGO MARIUSZ JOŃCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.