Zarząd firmy VENTA - BOŻENA FILIPOWICZ-GROTOWSKA - BOŻENA FILIPOWICZ-GROTOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BOŻENA FILIPOWICZ-GROTOWSKA (CEIDG)
BOŻENA FILIPOWICZ-GROTOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą VENTA - BOŻENA FILIPOWICZ-GROTOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRĘŻNICKA 222C, PL-20-518, LUBLIN. Główny zakres działalności BOŻENA FILIPOWICZ-GROTOWSKA to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja odzieży skórzanej, wyprawa skór, garbowanie; wyprawa i barwienie skór futerkowych, produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich, produkcja obuwia, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP VENTA - BOŻENA FILIPOWICZ-GROTOWSKA: 8211415274. REGON VENTA - BOŻENA FILIPOWICZ-GROTOWSKA: 061644900.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BOŻENA FILIPOWICZ-GROTOWSKA
Więcej informacji o VENTA - BOŻENA FILIPOWICZ-GROTOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby