Zarząd firmy Velcomtrans - Galyuk Leonid, prezes zarządu
Galyuk Leonid, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
12 l. 4 mies. 10 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2025-04-28
Galyuk Leonid jest w zarządzie KRS VELCOMTRANS
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Galyuk Leonid jest również w zarządzie VELCOMTRANS, która została założona 2013-05-29 i ma siedzibę przy UL. HENRYKA SIEMIRADZKIEGO 19-1, PL-31-137, KRAKÓW. KRS VELCOMTRANS zajmuje się transport drogowy towarów. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych i inne. NIP VELCOMTRANS: 6793093501. REGON VELCOMTRANS: 12289646000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Galyuk Leonid
Pozostali członkowie zarządu
Roman Stasiunyk | wiceprezes zarządu | |
Oleksandr Romanov | wiceprezes zarządu | |
Andrii Palko | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o VELCOMTRANS
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
RPP decyduje o stopach, rząd likwiduje CBA, a złoto bije rekordy
RPP podejmuje dziś uchwałę ws. stóp procentowych, a rząd zajmuje się likwidacją CBA i podwyżką CIT dla banków. Złoto osiąga historyczny rekord, przekraczając 4000 USD/u, a inwestorzy czekają na

Cła powstrzymują chiński import. Ale nie chińską ekspansję
Europa kupuje coraz mniej aut elektrycznych z Chin, co jest naturalną konsekwencją wprowadzonych ceł. Pytanie, czy na koniec pozwoli to wyeliminować chińską konkurencję? Bariery handlowe jedynie

Cła na stal są spóźnione i pokazują słabość UE
By utrzymać branżę ważną dla bezpieczeństwa ekonomicznego, cła na stal są potrzebne. Ale podniosą ceny surowca dla wielu innych branż, które i tak mają problem ze znalezieniem nabywców na swoje