Zarząd firmy VBG GIERCZYŃSKI KRZYSZTOF GIERCZYŃSKI, ART METALL S.C. - KRZYSZTOF GIERCZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF GIERCZYŃSKI (CEIDG)
KRZYSZTOF GIERCZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą VBG GIERCZYŃSKI KRZYSZTOF GIERCZYŃSKI, ART METALL S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-12-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KONIAWSKA 34, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności KRZYSZTOF GIERCZYŃSKI to Produkcja konstrukcji metalowych i ich części (PKD główne: 25.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych, działalność sportowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych i inne. NIP VBG GIERCZYŃSKI KRZYSZTOF GIERCZYŃSKI, ART METALL S.C.: 9261037633. REGON VBG GIERCZYŃSKI KRZYSZTOF GIERCZYŃSKI, ART METALL S.C.: 97077626400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF GIERCZYŃSKI
Więcej informacji o VBG GIERCZYŃSKI KRZYSZTOF GIERCZYŃSKI, ART METALL S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.