Zarząd firmy VAN-HORN ADAM JEZIORSKI - ADAM JEZIORSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM JEZIORSKI (CEIDG)
ADAM JEZIORSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą VAN-HORN ADAM JEZIORSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRYMASA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 85, PL-41-940, PIEKARY ŚLĄSKIE. Główny zakres działalności ADAM JEZIORSKI to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP VAN-HORN ADAM JEZIORSKI: 6482304077. REGON VAN-HORN ADAM JEZIORSKI: 27807499700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM JEZIORSKI
Więcej informacji o VAN-HORN ADAM JEZIORSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych