Firma Value Media
Adres | ALEJE JEROZOLIMSKIE 134, PL-02-305, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | valuemedia.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) |
Numery rachunków bankowych |
PL02 1090 1056 0000 0001 5480 5607
PL39 1090 1056 0000 0001 5480 5620
PL50 1090 1056 0000 0001 5480 5616
PL55 1050 1025 1000 0090 8168 1620 PL70 1050 1025 1000 0090 3034 4973 PL84 1050 1025 1000 0090 8118 3585 PL85 1050 1025 1000 0090 8132 6739 PL92 1050 1025 1000 0090 8156 5039 PL28 1140 1010 0000 4086 2400 1003 PL55 1140 1010 0000 4086 2400 1002 PL82 1140 1010 0000 4086 2400 1001 |
Działalność PKD:
Firma VALUE MEDIA została założona 2005-08-29 i obecnie mieści się przy ALEJE JEROZOLIMSKIE 134, PL-02-305, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, nagrania muzyczne, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Value Media (REGON 14020798800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.