Zarząd firmy Value Communications IZABELLA DESSOULAVY-GŁADYSZ - IZABELLA DESSOULAVY-GŁADYSZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza IZABELLA DESSOULAVY-GŁADYSZ (CEIDG)
IZABELLA DESSOULAVY-GŁADYSZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą VALUE COMMUNICATIONS IZABELLA DESSOULAVY-GŁADYSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA ŻABIŃSKIEGO 840, PL-02-793, WARSZAWA. Główny zakres działalności IZABELLA DESSOULAVY-GŁADYSZ to Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja (PKD główne: 70.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność agencji reklamowych, badanie rynku i opinii publicznej, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych i inne. NIP VALUE COMMUNICATIONS IZABELLA DESSOULAVY-GŁADYSZ: 9511814464. REGON VALUE COMMUNICATIONS IZABELLA DESSOULAVY-GŁADYSZ: 14322764900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się IZABELLA DESSOULAVY-GŁADYSZ
Więcej informacji o VALUE COMMUNICATIONS IZABELLA DESSOULAVY-GŁADYSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.